Komisen Jobdirumah Yang Pertama

Komisen Jobdirumah Yang Pertama

Yup. Akhirnya berjaya jugak aku dapat komisen pertama daripada program Jobdirumah ni. Ni jugak la komisen affiliate pertama yang aku dapat sejak aku sertai Jobdirumah ni. Aku tahu aku tak power macam korang. Sehari boleh dapat ratus-ratus hasil program affiliate ni. Yang ni pun aku cuma buat satu dua entri dekat blog, lepas tu sumbat link apa yang patut. Tak promote langsung macam korang buat. Kalau ada yang termakan umpan tu kira rezeki la kan.

Kalau sebut AgenAffiliate.com ni mesti ramai jugak yang tak tahu melainkan hardcore affiliate itu sendiri. Tapi kalau sebut program Jobdirumah, memang kebanyakan blogger tahu. Ramai jugak dah berjaya dapat hasil yang lumayan daripada progam Jobdirumah ni. Aku je baru nak merasa. Sekurang-kurangnya ada jugak dapat duit hasil berblog ni. Lepas la buat beli ayam sekor.

Sekarang ni orang tak perlu susah-susah lagi nak buat kerja. Apa yang perlu hanyalah sebuah komputer dan internet. Korang dah boleh buat kerja dari rumah. Tak perlu lagi ke pejabat. Ia juga boleh dijadikan pendapatan sampingan yang lumayan.

Kalau korang berminat nak buat duit dengan program Jobdirumah boleh daftar di sini – Pendaftaran Jobdirumah.

Siapa cakap senang buat duit online ni. Memang susah. Tapi tu untuk orang yang malas macam aku la. Kalau malas memang susah la nak dapat hasilnya. Nak berjaya memang takda jalan lain. Kena buang jauh-jauh perasaan malas tu. Usaha kena sungguh-sungguh. Kalau tak berjaya cara A, kena cuba cara B pulak. Kalau tak berjaya jugak, boleh sambung tidur balik. Mana tahu ilham datang dalam mimpi. Hasil bukan boleh datang dengan sekelip mata.

Bagi yang berminat nak sertai program AgenAffiliate.com ni boleh daftar dekat sini – Pendaftaran Jobdirumah

Dah daftar, kena rajin promosi tak kiralah cara macam mana pun. Yang penting jangan malas macam aku. Betul, aku memang malas nak berblog sekarang ni. Dah, pergi daftar dan promote cepat.


No comments:

Post a Comment