Jobdirumah - Peluang Bekerja Melalui Jobdirumah

Program Jobdirumah

Hari ini saya nak berkongsi peluang untuk MENJANA PENDAPATAN SECARA ONLINE DI RUMAH dengan program Jobdirumah. Sebenarnya ramai yang tercari-cari peluang seperti Jobdirumah. Jobdirumah ini memberi latihan dengan tawaran kerja-kerja jenis pekerjaan bebas (freelance) yang bertanggungjawab untuk mengumpul maklumat dari internet, memasukkan maklumat ke dalam sistem, membuat kajian maklumat yang dikumpul, menyediakan laporan dan kerja-karja am yang berkaitan.

Jobdirumah

Mula-mula saya pun tidak percaya juga dengan program Jobdirumah ini. Takut dengan penipuan yang bermacam-macam di internet sekarang ini. Bagi yang belum pernah dengar mengenai Program Jobdirumah dan berasa sangsi dengan kesahihannya, hanya satu yang ingin saya nyatakan di sini.


” Jobdirumah adalah program buat duit yang boleh dipercayai dan terbukti berkesan MENJANA PENDAPATAN SECARA ONLINE DI RUMAH anda“.

Jobdirumah Ahli PUIM


Jika masih lagi merasa sanggi dengan program Jobdirumah, program Jobdirumah ini merupakan ahli Persatuan Usahawan Internet Malaysia (PUIM), yang didaftarkan atas nama Kliks Solution yang merupakan pengurus kepada program Jobdirumah.com.


Bagaimana Jobdirumah berfungsi?



Secara mudahnya, terdapat dua cara bagaimana kita boleh menjana wang melalui program Jobdirumah ini.



1) Menjadi agen affiliate


Kerja anda mudah sahaja iaitu mempromosikan program Jobdirumah kepada pengguna-pengguna lain terutamanya kepada mereka-mereka yang berminat untuk menjana pendapatan secara online. Caranya dengan mendaftar untuk menjadi ahli kepada program ini secara percuma di bawah:

>>> Jobdirumah.com <<<



2) Menjadi freelance


Melakukan kerja-kerja yang terdapat di dalam program Jobdirumah.Untuk bermula, anda dikehendaki untuk membayar bayaran pendaftaran sebanyak RM50.00 (sekali bayaran sahaja untuk semur hidup). Setelah itu anda akan diberi panduan bagaimana hendak menjadi freelencer tugasan online dengan gaji yang lumayan dan paling penting 'anda dibayar'.


Pendaftaran hanya RM50 sekali seumur hidup, selepas itu pihak jobdirumah akan memberikan email,Video tutorial cara membuat permohonan kerja, Maklumat asas perkara yang perlu di sediakan sebelum membuat permohonan kerja yang  ditawarkan. Anda boleh memilih kerja yang anda nak buat dan bayaran kepada anda akan dibayar dalam USD.

Antara Syarat Kelayakan Jobdirumah:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)

- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris

- Komputer/Laptop

- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas
- Boleh bekerja tanpa pengawasan



Daripada hasil pembacaan di internet, didapati ramai yang telah berjaya menjana wang yang lumayan dengan program Jobdirumah ini.


Testimonial Jobdirumah




Walaupun begitu, seperti juga kebanyakan pekerjaan atau program mencari duit yang lain, untuk berjaya anda perlu rajin berusaha, fokus dengan kerja dan memberikan komitmen yang tinggi di dalam setiap kerja yang dilakukan.


Jadi, kalau anda mahu mendapat peluang untuk mendapatkan kerja sampingan atau sambilan secara online dengan mudah, boleh daftar di Jobdirumah. Ada banyak tawaran kerja yang boleh anda mohon setiap hari, malah setiap jam. Tidak perlu buang masa lagi untuk mencari peluang kerja sampingan di akhbar atau media lain. Pilihan di tangan anda, pilihan kerja juga di tangan anda.

Bayangkan kalau anda mencari kerja secara manual, berapa modal anda perlu keluar untuk setiap surat permohonan dan kos interview yang perlu anda keluarkan untuk mendapatkan kerja tersebut. Melalui Jobdirumah segalanya akan disediakan dengan lebih mudah dengan kos yang lebih murah.

Jika anda berminat untuk menyertai Jobdirumah boleh daftar melalui link di bawah:

>>> Jobdirumah <<<


Semoga anda berjaya.

No comments:

Post a Comment